Hotarari ale Biroului Executiv AJF Alba |
Sâmbătă, 28 Ianuarie 2012 |
În prima ședință de Birou Executiv a anului, desfășurată vineri 27 ianuarie 2012, au fost luate următoarele hotărâri:
2. A fost aprobată perioada de transfer: din 28 ianuarie până cu 48 de ore înaintea reluării fiecărei competiții în parte; 3. Se convoacă Adunarea Generală Ordinară a AJF Alba, pentru ziua de sâmbătă 3 martie 2012, orele 10.30 la Universitatea ”1 Decembrie 1918” din Alba Iulia; 4. S-a prezentat informarea cu privire la derularea acordului de asociere între Consiliul Județean Alba și AJF Alba; 5. A fost stabilit termenul de 10 februarie 2012, pentru depunerea informărilor comisiilor de lucru asupra activității desfășurate în anul 2011, în vederea redactării raportului Biroului Executiv pentru manualul adunării generale; 6. A fost aprobată afilierea provizorie a echipei FC Kinder Alba Iulia, participantă la Cupa Hagi-Danone-ediția 2012; 7. S-au supus discuției adresele primite/transmise, aspecte legate de ședința FRF-AJF (cu participarea președinților de AJF) ce va avea loc în 15 februarie la Brașov; 8. S-a prezentat informarea cu privire la punerea în vânzare a fanioanelor și insignelor AJF Alba; 9. A fost stabilită data de 21 februarie 2012 - marți, ora 16.00 pentru următoarea ședință de Birou Executiv. |